Amon specialiseert in een erg gegeerde nichemarkt: ze matchen hoogkwalitatieve ICT en digitale profielen met (inter)nationale bedrijven die op zoek zijn naar talent. Via dagelijkse communicatie (website, newsletters en sociale media) zetten we in de verf:

  • dat ze experten zijn in hun vak (brand awareness – thought leadership)
  • dat ze érg tevreden klanten en kandidaten in hun portfolio hebben (recognised voice)
  • én dat het fijn is om bij Amon te werken (employer branding)

Amon: veel meer dan een headhunter

Amon mag dan een Executive Search Expert (= een ander woord voor headhunter) zijn, ze willen boven alles mensen en ondernemingen doen groeien. Dat doen ze dus op de eerste plaats door als geen ander de juiste mensen te koppelen aan bedrijven die écht bij hen passen. Ze ontwikkelen daarnaast tools voor bedrijven om hen te helpen fantastische ICT-teams samen te stellen en staan groeiende bedrijven bij met advies en begeleiding. Brochures of teksten die daarbij kunnen helpen, leveren we graag aan.

Naast hun ‘core business’ organiseren de mensen van Amon jaarlijks een aantal inspirerende sessies. Nu eens voor een divers en geïnteresseerd publiek, dan weer voor een selecte groep exclusieve genodigden. De sessies worden erg gesmaakt omwille van de kwaliteit van de keynote speakers en omdat het er fijn netwerken is met heel andere mensen dan die uit de eigen ‘bubbel’. Ook deze events zetten we via alle communicatiekanalen op de kaart.

Voor deze veelzijdige communicatieopdracht vorm ik een #dreamteam met freelance friend & copywriter Griet. Samen staan we bij Amon bekend als het copyteam.

Coverfoto: Rawpixel
Foto’s Amon: Matthias Van Oost